Landstokens jubileumstävling

Det här kortet har jag gjort till Landstokens jubileumstävling. Jag är mycket nöjd med resultatet. Det är nog den lite genomskinliga känslan jag fastnade för. Det är såpbubblorna som inspirerade mig från början. Texten är lite bubbelaktig och bokstäverna skimrar olika beroende på hur ljuset faller. T.o.m. blommorna släpper igenom bakgrundsmönstret. Jag har inte heller gjort något särskilt på insidan utan har låtit cardstocken vara som den är.
Stämpeln är färglagd med ProMarker-pennor.

Jag hoppas att Landstokens ägare och besökare gillar det lika mycket som jag gör! Nu är det iaf postat till dem och borde vara framme om någon dag. Sista dagen för bidrag är den 28 augusti.


Kommentarer
Postat av: landstoken

Hej

Vad fint ! Roligt att du vill vara med :)

Jag ser fram emot att få set på posten.

Lycka ttill!!

Hälsningar

Helena på Landstoken.se

2009-08-17 @ 22:05:12
URL: http://www.landstoken/shop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0