Plåta med mobilen

Idag har jag testat att ta en bild på ett kort med min mobiltelefon. Med tanke på att kortet är taget inomhus utan blixt så är det väl ok. Annars.... nja.
Jag har inte haft telefonen så länge men har tagit en del bilder. Jag har inte fört över dem till datorn förut och jisses, vilken skillnad. Jag trodde att alla korten var suddiga och konstiga i färgen, men en del blev riktigt fina. Men så är de tagna ute i dagsljus också.

Här är iaf kortet jag plåtade idag :-D



I höstas tog jag den här bilden på Linnéa. Vi var på lekplatstur och på ett ställe fanns en mast med utkikskorg högst upp. Vipps var hon uppe och vi stod nedanför och höll andan tills hon kom ner igen. På vägen tog jag fram mobilen.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hojja vad min lillkusin är söt :) man vill bara komma ner till Göteborg och äta upp henne. Hälsa henne så gott från Kusin Nadja

2010-01-19 @ 20:36:18
URL: http://nadjamarkatt.blogg.se/
Postat av: Yena

Ja visst är hon :-) Jag är bara liiiiiite partisk.

Du är alltid välkommen hit Nadja.

2010-01-19 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0