Busy week

Det här veckan har det varit fullt upp med både bra och mindre bra saker. En bra sak var kontorsfesten på Skansen Lejonet. Eftersom jag inte varit där förut så var det kul att få komma in i den historiska byggnaden som dessutom är ett av Göteborgs landmärken.
Lite pysslande har jag hunnit med och nu, Malin, får du äntligen se ett annat kort! (se kommentar i förra inlägget) Idag visar jag ett jul/vinterkort. Jag har gett mig på att scanna in korten i avsaknad av dagsljus. Resultatet tycker jag blir lite platt. Vad tycker ni?




Jag har också pysslat ihop DT-alster och postat till Caroline på Oppio Scrapbooking. Ni kan snart se dem i hennes blogg, och därefter här hos mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fint!! Lite platt, men väldigt fina färger! Och man ser skuggorna oxå på korten så det är ändå liv i dom. Med foton blir det ju lite konstiga färger ibland. I alla fall när jag tar kort :)

2009-11-30 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0