Mina första DT-projekt

Det var så spännande när mitt första DT-paket från Caroline på Oppio Scrapbooking damp ner i brevlådan!
Det här är vad som fanns i:



Jag fick en märklig lust att skita ner motiven. Jag tog t.o.m. fram en nagelfil och rafsade runt lite när jag upptäckte att cardstocken har en vit kärna! Visst är stämplarna från Tim Holtz härliga! De får mig att tänka på gamla järnvägsstationer. Det första kortet blev såhär:




Sen sansade jag mig lite och gick tillbaka till en mer städad stil:



Jag fick också till en tag/bokmärke:



Materiallista och bilder på insidorna av korten finns på Oppios blogg.
Tack Caroline för ett inspirerande paket!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Vilka fina grejer du har gjort!!

Stämplarna är helt underbara, vill ha L

Är det ok om jag länkar till dig från min blogg?



Kramelikram Petra

2009-11-04 @ 10:51:30
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det där blev ju jättesnyggt!! Vad kreativ du är!

2009-11-06 @ 18:41:25
Postat av: Madeleine Rehnström

Hej!

Vilka fina kort du gör!! Jag ligger låååångt efter men är ändå nöjd med mina, har bara hållit på sen i sep 2009 och jag har avancerat sen dess. Nu hoppas jag på att jag ska komma med på en kurs som startar här där jag bor till hösten. hoppas hoppas

Tänkte ta mig till mässan i Karlstad och shoppa lite och få lite tips.



Ha en bra vecka!

Mvh Madeleine

2010-07-11 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0