Snart 4 år!

När jag fick syn på skissen för augusti månads tävlig på Scraptorget kände jag direkt att det var dags att ta fram mitt sjuttiotaliga "regnbågspapper". En del papper blir liggandes och även om jag gillar dem så är det svårt att passa in dem i något projekt. Det här är ett sådant. Färgerna är fel för att vara med i tävligen, men vad gör väl det ?!?
Kissen är en gratis digistamp jag fått någonstans ifrån, men tyvärr kommer jag inte längre ihåg var.





Den här gången fick insidan också lite dekorationer.



Här är en närbild på katten. Jag har färlagt med Promarker och sedan lagt på 3D-lack på ögonen och nosen. Blommorna runtomkring har fått lite glitterlim i mitten.



 


Kommentarer
Postat av: Cyllan

Wow...vilket häärligt papper och va kul att Lilla07ans skiss inspirerade dig att använda det.

Tack för att vi fick se ditt häärliga kort

Kraam Cyllan på ScrappTorget

2010-08-20 @ 14:05:26
URL: http://hzondesign.wordpress.com/
Postat av: Lillgrodan

Vilket underbart kort! Riiiktigt läckert. Och vad fint du färglägger! :) Och ett stilrent kort. Blev väldigt inspirerad av ditt kort. ;)



Kram från Lillgrodan

2010-08-24 @ 08:47:23
URL: http://rainbowbridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0