Bokmärken

En kväll fick jag dille på bokmärken. Det blev tre stycken men jag ville göra fler! Man trär dem över hörnet på boksidan, så de sticker inte ut från boken när den är stängd.

Först kommer en glad Filur. Har satt på skrammelögon. Kunde inte låta bli bara. Men oj vad jag har kladdat med klistret! Såg det först nu...




Det här tycker jag blev så somrigt med fjärilen och rosorna. Den svarta emobssade fjärilen blev lite "kladdig" runt om. Jag fick helt enkelt inte bort att pulverdamm innan jag värmde. Nu har jag fått ett tips att torka av pappret med en mirakeltrasa innan jag stämplar. Det verkar funka!




Och här ligger Tilda från Magnolia och filosoferar. Hon har fått lite glitterlim på vingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0