Längtan efter våren, någon?

Kanske har jag tagit mig ur vaccumet efter alla julkort nu. Hjärnan ville liksom inte riktigt ställa om sig. Det som fick det att lossna var en av julens tömda chokladaskar. Jag kände att jag bara måste göra om den! Och så har jag skaffat lite nya Magnoliastämplar. Det blev en längtan efter vår, eller kanske till och med försommar, med syrener och värmande solljus. Hortensiorna fick också vara med, för de är så söta!
Spring has sprung och det är lite bättre ordning på mina band.




Kommentarer
Postat av: Åsa

åh vad söt!

2010-01-08 @ 15:02:40
Postat av: Yena

Tack Åsa!

2010-01-09 @ 20:35:51
Postat av: Malin

Tror våren slagit sina små i mig med, förälskade mig i en grön soffa på ikea i går... Fin ask!

2010-01-11 @ 08:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0