Gifta 1 år!

Idag är det precis ett år sedan Nicklas och jag gifte oss! Många härliga minnen att tänka på idag alltså. Jag har gjort ett litet vikalbum med några kort från dagen. Det var superkul att sitta ner och gå igenom alla korten igen.

Själva vikalbumet har Annika på Corculum lärt mig hur man gör.

Ihopvikt är albumet 3 x 3 tum (ca 7,5 x 7,5 cm).



När man öppnar det så ser man sju luckor eller flikar. Antalet flikar går att variera såklart men här passar sju stycken. Det är också sju man få om man använder ett helt cardstock som bas. Bokstäverna är utstansade med Cuttlebugen och alfabetet Babyface.




Under varje flik har jag satt en bild och skrivit en kort kommentar i en stämplad journalingruta.




Igår var jag på Kungsbackamässan och laddade upp med mer pysselmaterial! Vi får väl se om sommaren ger lust att skapa eller om annat lockar mer. Idag är det så varmt och fuktigt att papperspyssel är uteslutet. Vem vill ha fuktiga fingeravtryck och svettdroppar på sina kort !?! Jag hoppas åskan kommer snart...

Idag är sista dagen att lämna kommetarer i förra inlägget för att vara med i utlottningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade också tänkt göra ett sånt album. Men det är snart två år sen vi gifte oss och inte har jag kommit till det inte... :-)

2010-07-19 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0