Söta tags

Jag fick ett gäng söta stämplar med posten idag. Var ju tvungen att testa direkt såklart! Det blev tre söta etiketter.
Dessa har jag satt på bajspresenter. Ja, du läste rätt!!! Linnéa behöver ett liten extra motivation för att bli blöjfri på dagarna. Vi har testat allt möjligt för att få det att funka och nu är vi framme på muta. Tre små presenter hänger i badrummet mitt emot toaletten och väntar på att saker ska hända. Jaja, nog om sånt...

Jag har skurit ut tagsen i vaniljgul cardstock och smutsat kanterna med Antique linen och Chestnut roan. Sedan stämplat lite lager på lager för att få lite mer liv. Jag tycker de blev söta! De blev ännu sötare med namn och rosetter.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättesöta!! Hoppas att Néa får sina paket :)

Ska hämta srap paket idag på posten - längtar, kommer inte ens ihåg vad som ligger i...

2010-03-12 @ 08:22:22
Postat av: Jossan

Så gulliga!

2010-03-12 @ 16:55:12
URL: http://tallemaja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0