Tillbaka

Nu är vi hemma igen, eller ja, vi har faktiskt varit hemma ett tag redan. Det var helt underbart i Paris och vi var riktiga turister med kameran i högsta hugg och tittade på massor med turistgrejer. Härligt! Det gick till och med hyfsat med min gamla skolfranska :-)
Tyvärr hade jag inte någon tid, eller ens tanke på, att leta stämpelaffärer där. Men man kan ju inte få allt ;-)


När jag kom tillbaka till jobbet var det dags att fira av en blivande pensionär. Jag hade fått äran att göra kortet. Så här blev det! Rött och lila igen! Och jag måste säga att rosettverktyget jag visade för ett tag sedan funkar väldigt bra!
Och Ulla, mitt uppdrag är snart färdigt!


Kommentarer
Postat av: Gurkiss Scrappande

Jätte vackert kort.



Kram Gurkiss

2010-06-08 @ 13:58:18
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Yena

Tack så mycket! :-)

2010-06-08 @ 14:54:01
URL: http://yenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0