Dörrskylt

Linnéa ville ha en skylt till sin dörr. Den skulle vara rosa, och lila, och röd och sen kom alla färgen på en rad. Hon ville ha två stämplar på den; choklas- och vaniljglass, och en ailien, som hon tycker ser ut som en krabba. Röd skulle den vara också.

Vi kikade på papper och det med fåglarna fick godkänt, även den röda. Bollfransar skulle det också vara och bokstäverna skulle vara lila och rosa. Glittra skulle det göra också! PUH det var en av de mest krävande beställningar jag haft *flin*  Men hon är ju fyra år så jag gjorde så gott jag kunde, och hon blev väldigt nöjd. Här kommer då resultatet:



ALLT glittra mycket måste jag säga. Särskilt namnet. Som vanligt är det svårt att fånga på bild. Jag tycker faktiskt hela skylten är svår att fota. Det ser så platt och blekt ut på något vis. Inte alls som i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Åsa

bestämd dam :) men fint blev slutresultatet! :-P

2010-11-02 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0