Motorcykel

Det här kortet kommer en blivande 50-åring få. Han är motorcykelintresserad och det är ungefär den enda jag vet om honom. Bilden har jag hittat på nätet vid något tillfälle och sparat. Tyvärr kommer jag inte ihåg adressen eller vem som tagit den.
Grattistexten längst ner har jag stämplat och embossat i silver direkt på mönsterpappret. Sedan har jag fyllt i med svart ProMarker. Det gör att mönsterpappret svagt syns igenom texten. En härlig effekt tycker jag! Papprena är förresten från 7gypsies. Den lilla silverstjärnan i övre vänstra hörnet är en smyckedel jag köpt på en mässa. Den hänger löst i en floss trädd genom två öljetter.



I fickan finns en tag som jag ditressat och stämplat lite på. Sen har den fått årtalet på sig. Ibland vill jag inte smacka upp årtalet mitt på framsidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0