ATC-ask

Jag har skickat iväg dessa två ATCer till en vän. Den första är en del i vårt byte under temat Något ätbart. De pyttesmå muffinsarna har fått färg med ProMarkers och så lite glossy accents på körsbären. Kissen har fått lite på nosen.



Även den här retsamma Filuren har fått glossy accents på sig. På tungan. Han står i en massa små små glaskulor. Bubblor? Slem? Jag vet inte...
Vad det är han ville säga får man bara gissa!



Idag har jag också fått en massa fina ATCer från Halloween-bytet hos ATC Sverige. Tyvärr inga bilder på mitt bidrag för jag kan inte hitta dem!!! Jag är säker på att jag fotat, men bilderna finns inte i datorn och inte heller kvar i kamran. GRRRR!

För att ha något fint att förvara mina ATCer i har jag gjort om en ask. Bakgrundspappret, som jag klädde in asken med, har jag förbättrat lite genom att stämpla fjärilar och en blommor. Sen har jag satt på lite bling och ett snöre att öppna med.




Och från en annan vinkel:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0