En utmaning

Jag har bytt två ATC med Maria. Hon utmanade mig att göra en ATC med bara restpapper från andra projekt.

Så här blev det:



Ängeln har fått Crackle accents på sig. Det gjorde att det blev väldigt svårt att fota den! Men effekten i verkligheten blev riktigt fin. Jag hade några wellpapphjärtan över från ett annat projekt som jag tyckte blev fina här. Jag har dragit över dem med stämpeldynor i guld och rött och smutsat kanterna med brunt.

Det andra kortet har fått en härlig uggla och är faktiskt det allra första ATC-kortet jag gjort.



Av någon anledning har jag gjort mina kort på bredden. Det kändes mest naturligt att jobba så. Men jag tror jag ska försöka göra dem på längden i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0