Födelsedagskalas

Idag har jag varit på födelsedagskalas hos min syster. Hon har fyllt 30!  Ojoj, hur gammal har inte jag som storasyster då plötsligt blivit!?!

Med sina presenter fick hon det här kortet. Det har en utdragbar tag på framsidan. Jag satte åren på tagen. Nytt för mig är att jag har sytt på kortet med symaskinen. Det är ovalerna som fått sig lite söm. Många är ju helt begaistrade i att sy på sina kort. Tja, jag vet inte... Jag får nog öva lite mer så får vi se sen.



Hon fick också två vinflaskor av vår "egen odling", ett vitt och ett rött. De fick såklart tjusiga etiketter runt halsarna. Av ren lathet hängde jag båda etiketterna på en flaska när jag fotograferade.



Jag har distressat, stämplat, maskat, mistat, droppat vatten och jag vet inte allt på dem för att de ska se lite gamla och slitna ut. Även banden har blivit "illa behandlade" och bradsen har fått lite guld och brun embossing på sig. De ser ljusare ut på bilden än i verkligheten. Jag skyller på solen, för det kan väl inte vara fotografen!?!

Om man vill hyra en egen vinrad kan man vända sig till t.ex. Dina vingårdar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ett suprfint kort! Och jag gillade stygnen :)



I helgen ska vi testa vinet, hopps att det blir gott. Ettiketterna var oxå superfina.... :)

2010-09-13 @ 14:07:13
Postat av: Petra

Men så mycke fint du skapat!!

2010-09-14 @ 20:37:31
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0