Två magar

Här kommer nu bilder på den canvastavla jag gjorde till min mor i födelsedagspresent. Den är 20x20 cm och jag har hållt mig till svart-vitt. Först grundade jag det hela med vit akrylfärg. Därefter rev jag en svartvit servett och satte dit med decoupage-teknik. Lite svart-guldig mist sprayade jag dit här och var. Detta följdes av en massa olika stämplar och doodeling på både framsidan och kanterna. Ett svartvitt foto på mig och min syster med gravidmagarna i vädret fick bli huvudmotiv. Lite blommor och annat bling och så var den klar! Eller ja, så fort gick det inte. Det tog ganska många kvällar för det hela att växa fram. Och så var det ju torktider och annat.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men oj vad fin den blev! Helt klart värt några kvällar tycker jag.

2011-08-24 @ 17:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0