Ballongfärder

Oj vad tiden går! Det blev ett längre pysseluppehåll över jul och nyår än jag hade räknat med. Först var mitt pysselhörn fullt med julgran och sen tog det ett tag innan inspirationen kom tillbaka. En del surfande har börjat får hjärncellerna att vakna till och skaparlusten att komma tillbaka.

Först har jag gjort receptrutor till ett scrap-byte. Fem styrcken gjorde jag och de är lika varandra, men inte helt lika. Muffinsen har fått ett moln till frosting och formen har jag kört i well-pressen.




Sen blev det ett födelsedagskort med luftballongsfärd på! Härligt många rutor att färglägga. Molnbakgrunden har jag gjort med en molnmask och distressdyna. Molnet är förresten samma som blev muffins tidigare.



För att få pärlorna i rätt färg fick de lite ProMarker på sig. En halv biljett fick bli grattis-bakgrund. Och för att skapa lite mer rörelse stämplade jag några lövruskor direkt på den ljusblå cardstocken.

Inuti kortet har jag satt andra halvan av biljetten och så stämplade jag lite fler löv. En löst hängande ficka håller ordning på presenten.



Ha en skön söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0