Lila utmaning

När jag fick syn på Pysselmyrans utmaning den här veckan, att skapa med lila i fokus, kände jag att det är ju lätt som en plätt. Jag gillar ju lila i många nyanser. Men så började jag leta bland mina papper... Lila var väääldigt frånvarande! Hur kan det komma sig??
Men så hittade jag det här härliga pappret med gula, ljusgröna och lila (!) prickar på. Lila enfärgat papper hittade jag och så ljusare lila cardstock. I gömmorna hade jag en uppstämplad tjej från TGF. Hon passar ju perfekt i lila! Zic-zacken är torrembossad liksom prickarna i nederkanten. Lite gula blommor till och så blev det riktigt fint och vårigt.
Vikningen på kortet är ett staffli-kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0