Elefanter!

Stoff & Stil har, äntligen, öppnat en butik i Göteborg. Jag var där och bunkrade upp med tyg och lite annat. Jag fick också med mig ett mönster till en mjukis-elefant! Linnéa fick den första jag sydde och hon valde tygerna själv. Hon har döpt den till Lilla Hjärtat på grund av hjärtanen på det lila tyget.



Nästa elefant ska bebisen få, är det tänkt! Jag fick hjärnsläpp och sydde på huvudet åt fel håll, TVÅ gånger! Men till slut så blev det rätt :-) Och det är elefanter på tyget med!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lilla Hjärtat var ett toppennamn minsann! :-)

2011-07-17 @ 21:03:53
Postat av: Maria

Så söta de var! Önskar jag hade ro till att sy sånt. Men jag blir bara irriterad när det inte blir som jag tänk. Men sticka och virka det kan jag. :-)

2011-07-20 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0