Ett lycka till-kort

Det här kortet fick jag i uppdrag att göra till en kollega som lämnar oss (ja, en till!). Jag har utgått från ett riktigt fint papper med nästan ett landskapsmönster på. Jag delat upp det på de tre sidorna i z-kortet. Jag har stämplat dit kolibrien. När kortet är stängt ser det ut såhär med den fina kram-hänglan i mitten.




Det syns inte så tydligt på bilen med jag har lagt 3d-lack på rosetterna i håret och på den lila blomman (klematisen).

När man öppnar kortet kommer önskebrunnen fram och texten lycka till. Det är stickers-bokstäver. Även bokstäverna har fått 3d-lack samt fjärilarna som flyger runt brunnen. Man anar också en fjäril jag stämplat på mittsektionen (som är lite skymd av flickan). Där finns också gott om plats att skriva hälsningen.


Kommentarer
Postat av: Malin löfstrand

Verkligen superfint! Önskar jag fyllde år snart så jag oxå kunde få ett fint kort :)

2011-03-18 @ 11:12:08
URL: http://cakeupyourlife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0