Egoboost

Några gånger under våren har olika arbetskamrater frågat om jag inte kan ta med några kort jag gjort så de får se dem. Idag kändes som en bra dag för detta. Det är ju trots allt inte så många dagar kvar på jobbet för mig nu (10 arbetsdagar, men vem räknar !?!).
Jag samlade ihop ett gäng kort och många var väldigt intresserade och kom och tittade! Superkul och jag fick massor med beröm. Jag söööög åt mig, jag lovar!
De som ville fick också köpa kort jag gjort. Sålde faktiskt ungefär hälften av dem jag hade med. Blir stolt och glad att andra vill ha det jag gör!
Här är ett par av korten:
Här har jag stämplat hela mönsterpanelen. Jag har använt ett set med stämplar från Artemio. Jag blev riktigt nöjd med resultatet och kommer helt klart testa igen!
Här har jag gjort en distressruta som jag stämplat med en "blommig" stämpel i samma färg som bakgrunden. Över det hela en härlig gammaldags barnvagn. Hälsningen stämplade jag på en separat tag och den fick också lite av den rosa distressfärgen. Och så en liten bit blomsterspets längst ner. Tycker den är så läcker!
Det här kortet har ett blått tvillingkort. Kanske visar jag det en annan gång :-)
Här kommer ett bebiskort till! En söt lite trollungen vilar bland blommorna. Klart det passar med den fina vaggvisan om trollmor och de 11 små trollen!
Nu ska jag gå och suga på alla snälla ord idag och kanske sätta mig och skapa lite mer :-) Tack alla goa arbetskamrater. Jag kommer sakna er när jag blir hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0