Vad sa du?

Jag har gjort om en liten anteckningsbok att skriva ner vilka tokigheter Linnéa säger i. Just nu kommer det mycket roligt ur munnen på henne. Sen är det en hel del saker som ur hennes perspektiv är helt logiska, men som blir så fel :-) Nu gäller det att komma ihåg att skriva ner dem också!



Jag har först satt tissue tape runt alla kanter och över bokryggen. Sedan har jag strukit över med vit dabber paint (akrylfärg). Jag mätte ut mönster papper till fram och baksida och stämplade lite text på dem. När jag monterade dem fäste jag också ett smalt sidenband som funkar som bokmärke. Jag stämplade journalingrutan och nycklarna på vit kartong och klippte ut dem. Två små bandsnuttar och några bokstäver samt lite mer dabber + blått glitterlim runt kanterna så var det klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0