Njut en liten smula...

Jag höll i ett byte på ATC Sverige med temat Njut en liten smula. Det här var mina bidrag till bytet!
Jag tror aldrig jag druckit så mycket te som den här hösten, och dessutom njuter jag av det. Det som är lite löjligt är att jag hade ett motstånd till att göra rent den där förbaskade tetången hela tiden. Nu har jag börjat med engångsfilter och vipps slipper jag ha teblad överallt. Dessutom slipper jag "skräpet" i koppen när jag dricker rooibos.
Tillbaka till motivet! Jag har maskat ihop tre olika stämplar från, nu nerlagda, Prickiform. Även textstämpeln är från dem. Jag delade upp texten i två och satte Njut på distanskuddar. Mina Promarkers har fått jobba igen vid färgläggningen.
Som bonus till de som var med i bytet gjorde jag tre ATC till.
De heter Höstsol, höststjärna och höstregn. Till den gula och blå har jag färgat in papper som redan hade ett mönster, men en blek bakgrundsfärg. Sedan har jag stämplat en bild av en etikett på. På det mörka kortet använde jag vit färg. Sedan har jag satt dit en pappersdetalj som jag stansat ut och dekorerat med knapp och band. Cirklarna har fått texten Carpe Diem och en bit av en poststämpels-stämpel. Därefter har jag lagt 3d-lack på cirklarna. Även "solen" har fått 3d-lack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0