Pysselsugen lollipop

Idag var jag så sugen på att pyssla lite! Alla grejer är fortfarande undanstuvade, men jag rotade fram en del. Och så hade jag ju de härliga papprena från Victorias design house som låg och ropade på mig.
Ett grattiskort blev det!
Jag började faktiskt med blomman, som kallas lollipop. Blev så sugen på sådana efter att ha spanat in Malins inlägg hos Kristinas Scrapbooking. Bara att dyka ner i spillådan. Och glittret är verkligen pricken över i.
Det blev tre stycken, och det blir säkert fler.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Vad roligt att du tyckte om blommorna och de blev verkligen jättefina!!

Kortet är supergulligt!

Ha det gott!

Kram Malin ( Dt hos Kristinas )

2012-01-14 @ 09:13:11
URL: http://me-carddesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0