Recept

Här kommer några receptkort jag knåpat ihop till ett byte med pysseltokiga vänner i norr.
Jag har gjort bakgrunden genom att stämpla fiskar, några ihopmaskade, och sedan måla dem med akvarellpennor. Sedan har några fått glitter på ryggen. Musslorna är också stämplade och målade samt att de har fått ett lager PearlEx interference blue.
Här ett kul papper som bakgrund. Några rader tissuetape och blommor fick bli dekoration. Över receptet har jag emobssat en tekanna med clear. Det ger en genomskinlig effekt!
Bananiga färger i gult, grönt och brunt :-)  Swirlarna har jag stansat ut och kletat på rikligt med guldigt glitterlim. Mycket smarrig och söt paj förresten som närmast påminner om friterade bananer från kinarestaurangen. Toppen när man hittar billiga bananer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0