Zebraflodhästar

Och så har jag sytt lite igen. Den här gången blev det body och mössa i mörkt turkos med flodhästmönster. Randiga flodhästar :-)
Spana in den matchande badankan ;-)
Jag är glad att jag provmätte mönstret, som är från en gammal Ingelise. Detta är i storlek 80 cl och Felix är knappt 70 cm lång. Mössan är samma mönster från Ottobre som jag sydde molnmössan i tidigare.
Så nu har jag övat vidare på kantbanden, och det går ganska bra. Tre tryckknappar är också ditsatta, men det blev inte jättebra. En fick jag göra om helt. Men om man inte testar så lär man sig ju inte.
Som ni ser har jag också övat lite i fotoredigeringsprogrammet. Tja, det var ju skönt att slippa det som var i bakgrunden iaf :-)
.
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Superfina! Kan man beställa en mössa?

2012-03-24 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0