Mer svampskog!

Jag kunde inte låta bli att visa den här ATCn jag gjort för höstswappen i ATC Sverige. Den påminner mig lite om dagens skogspromenad (se förra inlägget). Jag har gjort tre såna här kort och de andra två har andra färger på hjärtan och halvpärlor. Allt är stämplat i en distressruta. Stämplarna är från Magnolia. Sen har jag målat svamphattarna och hjärtanen med Promarker. Därefter har jag lagt lite guldmedium på två svamphattar och avslutat med glossy accents på hjärtanen.
Jag hoppas de som får dem blir glada!


Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt!

2010-10-11 @ 19:17:40
Postat av: Cina99

Åh wow! Jätteläckert kort!!

2010-10-15 @ 16:53:38
URL: http://cina99.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0