Ett årsprojekt!

Lite sen i starten så kom jag på att vi behöver en familjekalender. Med hjälp av kalenderblad från nätet så satte jag igång att göra en egen. Storleken är 30x30 cm. Lite större än jag brukar skapa alltså. Och eftersom jag startade med den sent så är första bladet för april.

Lite påskinspirerat blev det med fjärdrar och starka färger!



Det cerisa arket är fullt med hål så att bakgrundspapprets gula färg lyser igenom. Jag har satt olika brads i hålen och även några färgade säkerhetsnålar. I nålarna har jag knutit fast några korta bandstumpar jag hade liggande.
En magnoliastämpel är stämplad direkt på kalendern, men det är så svagt så det syns knappt här. Ska ju gå att skriva över den ju!

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt! Det var förresten jättekul på vintage-kursen förra veckan. Inte alls några svåra tekniker, mest bara inspiration. Jag visar dig gärna någon gång. :-)

2011-04-15 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0