Luciadag

Hej där ute! Hoppas ni har en bra luciadag. 
Vi var på Luciafirande i Linnéas klass i går kväll. Jättemysigt var det och barnen hade övat in många sånger.
Ikväll blir det mer firande i kulturhuset Fyren och sedan lussefika hos våra grannar. Det hela blir ju inte sämre av att snön ligger och solen skiner. Det är vi ju inte bortskämda med så här års!
 
Snart är det också dags att skicka julkorten. Jag kommer visa några fler jag gjort här i bloggen. I år har jag utgått från ett klippark från Slöjddetaljer till många av mina kort. Det är gamla colorerade bilder på juliga barn. Fina papper, band och mycket glitterlim så blir det julstämning i ett kick! Ja, det är ju samma tema som i förra julkortinslägget ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0