En snögubbe!

Det här fotot på kusin Ludvig har vi haft på kylskåpet sedan förra vintern. När det var dags att ta ner det kände jag att det borde få lite mer uppmärksamhet trots allt.
Jag har därför skapat en lo med det på papper från APD och det är även bloggat där.
De gula vantarna lockade mig att använda mer gult.
Nedre kanten är distressad i gult. Sedan har jag stämplat snirklar på vänstersidan och en snöflinga nere i högra hörnet. Jag övar vidare på min textning och har därför skrivit rubriken på frihand. Bollfransen skulle bara med!
.
Men nu tror jag att jag ska ägna mig åt lite vårigare grejer :-) Det är ändå supervårigt ute. Vårblommorna doftar och flera sorters fjärilar fladdrar redan omkring. Är det verkligen bara i slutet på mars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0