Förnyelse och förändring

Gott nytt år alla vänner! Nu är det snart dags för mig att återgå i jobb efter att ha varit föräldraledig 1.5 år. Det känns både bra och nervöst och jobbigt. För nu är det risk att det inte blir lika mycket pysslat och sytt framöver då det blir en omställningsperiod för hela familjen. Lille Felix börjar med inskolning på förskolan nu i veckan och Linnéa ska börja på fritids efter skolan. Som hon har längtat!
 
Förnyelsen är att jag äntligen tagit tag i det där med min nåldyna. Fick ju en del fniss för min gamla illa tilltygade och i många år använda lilla vinröda sak på sy-lanet i december ;-)
Den nya går visserligen också i vinrött (och brunt) men är typ tre gånger så stor och bra mycket finare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0