Julnallar

Jag tycker det är kul att köpa en tidning för kortmakare då och då. Det ger inspiration och nya idéer och det är kul att lära sig lite nya tekniker. I förra numret (70) av Cardmaking & Papercraft följde det med stämplar med små julnallar. Idag har jag provstämplat och målat med ProMarkers. Jag tog en bild av hur det såg ut på köksbordet då. Nea satt mitt emot och målade i sin målarbok med Bolibompadraken. Och nej, hon får inte använda mina ProMarkers även om hon gärna skulle vilja. Hon tyckte ju såklart att det såg kul ut med nallebjörnarna så björnen högst upp till höger försökte hon måla med svart, hennes favoritfärg idag. Jag stämplade upp en egen nalle till henne att måla istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0