Snart dags att skicka korten

Ja, nu är det inte så långt innan korten ska på lådan. Jag har fått till ganska många i år och det känns riktigt kul!
Här kommer några av de senaste!

Det första har en guld-embossad gran på framsidan. Det blev också lite guldlim istället för pärlor. Det lilla hjärtat har fått 3d-lack för extra effekt.



Nästa kort har en blomma av tissue-tape. Jag såg en beksrivning av Tim Holtz himself här.



Och så kommer granen igen! Den här gången stämplad med grön dyna och embossad med clear. En liten halvpärla kom också med och så lite mer tissue-tape.



Jag hoppas ni har en skön vinterdag! Själv är jag hemma med Linnéa idag. Förkylningarna verkar aldrig ta slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0