Härliga hår

Min dotter Linnéa, 3,5 år, satt och färglade en bild från The Greeting Farm. Jag gillade verkligen hur hon gjorde med håret så jag härmade henne. Hon har använt vanliga tuschpennor och jag Promarkerpennor. Hon ville att jag gjorde ett kort av hennes bild och det skulle vara vatten runt. Hon var mycket nöjd med "bubblorna". Och eftersom hon blir jätteglad varje gång jag tar fram Cuttlebugen så har vi stansat ut hennes motiv. Det är ju sååå kul att veva! Hon har, med lite hjälp, satt glitterlim på stjärten. Jag körde en lite tuffare stil i min montering.
Båda korten ser ni här!





Kommentarer
Postat av: Petra

VA fina kort ni gjort tillsammans :)

2010-02-01 @ 23:43:17
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0