Mumsiga kakor

Den här veckan har jag varit hemma med förkyld Linnéa. Jag har också varit hänging så så mycket pysslande har det väl inte blivit. Jag har börjat sy på ett nytt lapptäcke. Det är ett docktäcke till Neas mjukdjur. Det är något med regniga sommardagar som gör att jag längtar efter min symaskin :-)

Jag har också hunnit baka chokladkladdkakorna i senaste numret av Buffé. Tydligen Marcus Samuelssons recept. Oavsett vem som kommit på dem är de superdupergoda! Kakburken köpte jag förresten på resan. Men utan kakor. Orkade inte släpa hem sådana.

Muffins har det också blivit med choklad, mandel och tranbär. Hooho jag måste nog gå ut på långpromenad med en gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0