Sommar!!

Har ni haft en härligt midsommar? Det har jag!! Varmt och skönt och avslappnat med familjen. Toppen helt enkelt. Jag har njutit av solen och inte velat sitta inne och pyssla (Ja, du läste rätt!!)

Men idag så kom lusten och inspirationen tillbaka. Jag till och med testade en "ny" färgkombo! Det ni!

Och björnen Bently är ju så mysig! Tycker ni inte!?



Jag har varit lite sen med att skaffa en textbakgrund, men nu är jag jätteförtjust i den! Fånga dagen hoppas jag ni gör hela veckan. Jag ska göra mitt bästa jag med!


Kommentarer
Postat av: Maria

Riktigt snygg komposition. Olika färger och mönster, men det passar så väl ihop. Bra jobbat!

2010-07-05 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0