Kalas

Idag har vi varit på lillkusin Ludvigs kalas. Presenter hade vi såklart med och ett kort hade jag gjort också.

Raketerna på bandet är gjorda på krympplast. Av någon anledning påminner de mig om fiskedrag, men det är alltså rymdraketer...  Bokstäverna har jag stansat ut i dekorgummi.



Inuti kortet har jag satt en liten teckning från Linnéa. Grattis har jag stämplat på ett färgat papper och klippt ut och sedan klistrat fast i kortet. Lite magic mesh sitter i hörnen både på framsidan och inuti kortet


Kommentarer
Postat av: Malin löfstrand

Superfint! Men Ludde tyckte det var fiskar på framsidan o bostäverna har han ryckt bort... Néas fina teckning fick vara kvar i alla fall!

2010-11-09 @ 11:56:18
URL: http://cakeupyourlife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0