Mera dop

Jag fick ett uppdrag att göra ett kort till lilla Agnes som ska döpas. Det är ett så roligt uppdrag! Jag valde att göra ett stafflikort med en bild av nallar på. Bilden har jag hittat någonstans på nätet. Jag har "föråldrat" den lite. Runt om sitter en rad med glitterprickar. Om man tittar noga ser man den ljusblå fjärilen på himlen vid blidens övre högra hörn.



När man ställer upp kortet kommer dophälsningenfram. Den har jag embossat med guld. Blomman har jag gjort själv. Charmsen med babyfötter som hänger från blomman tycker jag är sååå söt!




Kommentarer
Postat av: Malin löfstrand

Oj vad fint! Tänk vilken skillnad lite enkla vimplar kan göra!

2010-11-10 @ 10:04:29
URL: http://cakeupyourlife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0