Till golfaren!

Jag blev så inspirerat av Bellamios kort på Pysseltagen! Eftersom hon har gjort en så fin tutorial (beskrivning) av hur man gör var det bara att sätta igång.

Jag hittade en fin bild på nätet som jag utgick ifrån. Sedan har jag valt papper och dekorationer utifrån den. På framsidan har jag satt virkade blommor och faktiskt en utklippt golfboll! Snirklarna har jag stansat ut i wellpapp och ovalen har jag kört i min "papperskrusare". En lite blingsten har jag satt på varje sida.



När man öppnar första sidan i kortet kommer fler golfbollar fram och ett träd. Svagt på vänstersidan finns trollsländor.



På tredje sidan kommer så inspirationsbilden! Här finns också plats att skriva hälsningen. Bakom har jag stämplat en snirkel i brunt. Den översta syns ju också när kortet är stängt.



På baksidan har jag också satt mönsterpapper och en stämpel med mitt namn. Jag har också skrivit dit web-adressen. Som ni ser så har jag låtit knytbandete ligga bakom pappret även på baksidan av kortet.



Och här kommer en närbild på den fina namnstämpeln från Forma hantverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0