Tavlor med recept

Jag har gjort två tavlor till köket. Jag bestämde mig för att ha recept på dem. Recepten skrev jag ut på vanligt papper och stansade ut dem. Sen valde jag bakgrundspapper och stämplade två Tildor från Magnolia. Biljetterna har jag skrivit ut från Miss CutiePie. Den med rosen har jag bara klippt ut och chalkat lite. Den andra har också fått en Carpe diem-stämpel. Sen tog jag lite spets, några blommor, hjärtnålar och lekte runt en del med placeringarna. Tjejerna har fått distanskuddar bakom så de sticker ut lite. Glitter och 3d-lack och så var det klart! Nu ska jag bara få upp dem på väggen också!





Nu ska jag gå och sanera lite. Molly har precis lämnat dagens middag i hallen; en näbbmus. Tack för att den är död!


Jag har lämnat tavlorna som bidrag till Just Magnolia Callange blog - Week 71 – Special Monthly Challenge.

Kommentarer
Postat av: Miss CutiePie

Oj vad söta dom blev! ♥ Är det okej om jag lånar bilderna och visar upp dem i bloggen?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0