GOTT NYTT ÅR

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År!
Det har varit ett spännande år med både glädje och sorg. Pyssel är funkar bra vid de flesta sinnesstämningar och är mitt "mellanrum". När jag pysslar släpper jag tankarna fria och jobbar ofta utan en helt färdigt plan. Det gör resultatet så mycket mer spännande. Ibland jättebra, ibland ... lite mindre bra. Men själva skapandet är det roliga. Färg och form är avkoppling för mig.
Jag ser fram emot nya utmaningar under året som kommer.
Här är en "nyårstag" med lila och mycket glitter!
Själva tagen har jag torrembossat. Embossfoldern färgade jag först in med lila färg. Förbättrade lite i kanterna med lila och sprayade med glimmermist. Stjärnorna är embossade med genomskinligt pulver på vit botten. Sedan infärgade med lila dyna. Utklippta och placerade i lager. Texten är "bara" stämplad. Mer glimmermist och ett silvrigt band i toppen med änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0