En liten trollunge

Vänner har fått en liten tjej! Vi gratulerar och skickar ett kort så klart!



Jag har maskat ihop stämplarna med trollungen och texten till vaggvisan. Sen har jag använt en die från Spellbinder för att få cirkelformen runt om. Lite rosa distressfärg och glitterlim runt kanterna gav ett lyft. Bakgrunden har jag stämplat med en ormbunksstämpel lite vilt och några fjärilar fladdrar omkring. I den tunna rosetten hänger en likadan fjäril som jag stämplat på krympplast och innan uppvärmningen färgat in med rosa akvarellpenna. För ytterligare lyft har jag monterat trollungepanelen med distanskuddar.
Allt är monterat på ett ganska mörkt rosa kartongkort.

Hoppas ni har en lika skön sommar som jag! Magen växer och växer men jag mår bra. Nu längtar jag efter att liten ska komma ut!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla fint!

2011-07-14 @ 11:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0