Grattis mamma!

Imorgon fyller världens bästa mamma, min alltså, 60 år. Vi var och firade henne igår. Blommor och presenter överlämnades och ett kort såklart.
Tårtan och texten är embossade i guld. Kakunderlägget är mistat med rosa och svart glimmermist och även bakgrundspappret har fått lite rosa och svart mist. Stjärnknapparna är i trä och har fått lite rosa band i hålen.
När jag mistade kakunderlägget så gjorde jag det mot insidan på kortet. Det lämnade då detta spetsmönster kvar. Jag stämplade en textstämpel i mitten.
Sedan en sida att skriva hälsningen på. Stjärnpappret, som är från Magnolia, följde med även här och fick lite mist på sig. Ett guldembossat lejon fick också plats.
Även baksidan fick stjärnpapper med mist på. Det räckte även till en liten tag till blombuketten men den har jag ingen bild på.
Jag hade även gjort en annan present men den får ni se en annan dag.
Nu fortsätter jag att vänta på att bebisen ska komma ut. Beräkningen var idag, men det verkar inte bli någon juli-bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0