Bröllop

Jag gör många rosa kort just nu. Kan inte låta bli! Här är ett beställt bröllopskort. Det är vikt i tre delar.
Ihopvikt ser det ut såhär. En trekantsflik går ner från ena sidan. Den har fått ett litet blomsterarrangemang på sig.
När man viker upp fliken ser man hela panelen där jag stämplat och embossat "i nöd och lust". En guldig fjäril har också landat här.
Nu viker man den stora fliken uppåt och där finns plats för hälsningen. Namnen har jag stansat ut med Cuttlebugen.
Till sist en liten närbild på blommorna på framsidan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, vad fint. Hmmm nu slipper jag tänka ut nåt för min 40-års bröllopskort jag ska göra. Om det är ok att jag kopierar din design? Det blir ju aldrig riktigt likadant ändå.

2011-05-18 @ 10:41:05
Postat av: Ulrika

Klart du får. Vikningen är ju en av dem vi lärde oss på Scrapakademin.

2011-05-18 @ 15:26:08
URL: http://yenas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh vilket vackert kort!!

2011-05-20 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0