Ny Buzzadorkampanj

Den här gången har jag blivit utvald att vara med i en kampanj för Vanish!
Jag fick ett väldigt generöst provpaket med alla sju produkter i fullstorlek! Så här försvinner fläckar från det mesta som är tvättbart just nu.
Gå till deras sida (klicka på bilden) och lär dig mer och för att få koll på vilka fläckar som tas bort med vilken produkt. Nytt för mig var det antibakteriella pulvret som är superbra till babykläder.
Buzzador är mun-till-munmarknadsföring. Som buzzador får jag prova olika produkter och tjänster, dela med mig till vänner och sedan får jag några frågor om hur jag och vännerna uppfattar produkten/tjänsten. Vill du läsa mer, eller själv bli buzzador, så klickan här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0