Artsy och tussilago

Jag har gjort två nya serier med ATC för byte i ATC Sverige.
.
Först försökte jag mig på lite artsy-stil. Vet inte om jag lyckades, men det är ju första försöket så...
Serien består av tre kort och heter At the cinema. Till just detta byte skulle man använda tidningspapper på sitt kort. Jag har rivit ut bitar av bioprogrammet från GP.
.
.
Raskt över till serien som heter Tussilago. Här gällde det att få med tre "inchies" på varje kort. Jag har stämplat och embossat stiliserade tussilago på mina. Jag blev sååå nöjd med korten men sååå missnöjd med fotona. Skulle såklart kollat dem innan jag skickade iväg korten, men gjort är gjort. Ni får gissa hur fina de blev i verkligheten!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0