Gamla filmstjärnor

Lite nya pysselgrejer och veckans skiss hos Kortskissen satte igång min fantasi.
.
.
Filmstjärnorna kommer från ett mönsterark från Graphic45 och panelerna i bakgrunden är från ett papper av Prima. Båda nya papper i min samling. Textrutan är utstansad med Spellbinders labels four. Sedan har jag stämplat den med tre olika stämplar från mina nyanlända stämpelset från Waltsingmouse stamps. Några halvpärlor pillade jag dit och två vimplar av washitape.
Sen kunde jag inte låta bli att måla lite ögonskugga på ögonlocket och lite 3D-lack på värjan.
.
.
Insidan fick också lite stämplar och paneler.

Kommentarer
Postat av: Malin

Supersnyggt!

2012-04-05 @ 07:47:04
Postat av: Josefin

Riktigt coolt!! Man kan verkligen göra det mesta med scrappbooking!!!

2012-04-05 @ 21:12:09
URL: http://whimsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0