Cerise var det här!

Idag har jag släpat med barnen till tygaffären. Ja, det gick riktigt bra faktiskt :-)
Hem kom vi bl.a. med detta:
.
.
Vi får väl se vad det blir i slutändan.
För att komma ihåg hur mycket tyg och annat jag behöver köpa till de planerade projekten har jag gjort mig en liten anteckningsbok. Den är inte större än ett kontokort så den är lätt att ta med sig.
.
.
Två favoritstämplar med text och stjärnor har jag använt uppepå pappret med blommönster. Nu kanske jag slipper chansa på längderna på ett tag.

Kommentarer
Postat av: josefin

Oh en sån skrivbok skulle man ha i väskan kanske! Smart när man ska göra lite mer organiserade syprojekt! Var handlar du dina tyger?

2012-08-03 @ 18:45:12
URL: http://whimsy.se
Postat av: Yena

Ja, det är inte så dumt att ha lite mått nerskrivet, för rätt som det är hittar man det där tyget man bara måste ha!

Dessa tyger har jag köpt på Tyglagret/Myrins textil i Kållered. Ofta handlar jag där då det är hyfsat nära. De ligger nog ganska i mitten gällande priset.

2012-08-04 @ 07:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0