Mörkare kvällar

Det börjar bli dags att ta fram mysljus på kvällarna. Jag har gjort en förvaring för värmeljus med matchande tändsticksask.
.
.
Jag trodde jag kommit på något smart, men vid de senaste dagarnas bloggrundor har jag insett att jag snarast är sist! Jag har använt ett chipsrör. Lagom för en påse värmeljus.
Papper, snirklar och orange bokstäver är från en äldre serie från Basic Grey, Ambrosia. Olika blommor, band, washitape och metallfjärilar passar fint ihop.
.
.
.
Det här var ett kul projekt. Hur många värmeljusrör och tändsticksaskar behöver man ?!?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, jag som har ett rör stående som jag funderade på vad jag skulle göra med. Nu vet jag! Tack!

2012-08-23 @ 06:24:22
URL: http://oppioscrap.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0