Alla hjärtans dag

Hoppas ni haft en skön alla hjärtans dag. Här har vi ros, choklad, bakat rosa hjärtformade kakor, barnen har fått en liten present och var sitt kort. Korten visar jag här och de visas också på Annette Philips Designs blogg. Gissa om jag är stolt!
.
Det första kortet har ett rött hjärta som jag stämplat på vit kartong. Det är därefter utklippt och monterat på kortet med distanskuddar. Mönsterpappret är Johanna 6 från Annette Philips Design (APD). Jag övar på min textning och har därför, som synes, skrivit Lilla hjärtat själv. Jag har också klottrat dit de falska sömmarna.
.
.
Nästa kort är uppbyggt på samma vis, men med tre hjärtan i dotterns älsklingsfärger. En liten rosett har också smugit sig dit. Hörnrundaren gör så mycket för intrycket! Här har jag använt mönsterpappret Johanna 10 från APD som jag färgat in något med rosa Distresser.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0